A Moodle App-ot az Év Oktatási Alkalmazása kategóriában győztesnek nyilvánították az Australian Access Awards 2023-on.
Az Australian Access Awards-ot 2019-ben, az akadálymentesítés globális napján alapították, hogy olyan szervezeteket és egyéneket tüntessenek ki, akik elkötelezettek a fogyatékossággal élők számára nyújtott kivételes eredmények biztosítása mellett. A díj elnyerése nemcsak a Moodle akadálymentesítés iránti elkötelezettségét tükrözi, hanem hozzájárul a mindenki számára befogadó oktatási környezet elősegítéséről folyó konzultációkhoz is. A digitális hozzáférhetőség olyan befogadó gyakorlat, amely lehetővé teszi, hogy mindenki, beleértve a fogyatékkal élőket vagy a fogyatékosság valamilyen formájával élőket is, képes legyen érzékelni, valamint navigálni és interakcióba lépni az online környezettel.
A díjnyertes Moodle App zökkenőmentes hozzáférést biztosít a Moodle megoldásaihoz, online és offline, bármilyen eszközről vagy helyről, miközben ugyanazokat az akadálymentesítési elveket követi, mint a Moodle LMS.
A Moodle folyamatosan elkötelezett a hozzáférhetőség mellett. Célja, hogy minden ember számára ugyanazt a funkcionalitást és információt nyújtsa: fogyatékosságtól, segítő technológiáktól, különböző képernyőméretektől vagy beviteli eszközöktől függetlenül ne legyenek akadályok. Természetesen már a Moodle LMS platformot is a digitális akadálymentesség szem előtt tartásával tervezték, és a fejlesztőcsapat folyamatosan gondoskodik arról, hogy a rendszerhez hozzáadott minden új funkció a fogyatékkal élő, valamint a különböző társadalmi és kulturális hátterű tanulók számára is megfelelő legyen. A cég a fejlesztés során szorosan együttműködött egy független akadálymentesítési szakértővel annak érdekében, hogy a Moodle LMS 4.0 megfeleljen a World Wide Web Consortium legújabb webes tartalomhozzáférhetőségi irányelveinek WCAG 2.1 AA.